Розроблені висококваліфікованими інженерами Hyundai Motor Group силові агрегати Smart Stream забезпечують поліпшену економію палива і скорочують викиди вихлопних газів. Першими моторами з нової серії стануть бензинові і дизельні агрегати об'ємом 1,6 літра. Інновації Smart Stream допоможуть підвищити ефективність і продуктивність бензинових і дизельних двигунів, а також ляжуть в основу розробок нових гібридних і електричних силових агрегатів, включаючи мотори на водневих паливних елементах наступного покоління (FCEV).
Технологія Smart Stream нового покоління покликана оптимізувати існуючу конструкцію трансмісії за допомогою зменшення розміру і ваги компонентів двигуна для підвищення ефективності використання палива. Завдяки використанню передових технологій спалювання пального в двигунах Smart Stream, Hyundai Motor Group прагне в майбутньому збільшити теплову ефективність своїх силових агрегатів на 50 відсотків.
Серед технологій Smart Stream, представлених на конференції International Powertrain, найбільший інтерес викликала система зсуву фаз газорозподільного механізму із змінною тривалістю відкриття клапанів (CVVD). Наприклад, в турбодвигуні Smart Stream G 1.6 час відкриття і закриття клапана циліндра підібрано таким чином, щоб домогтися оптимального спалювання пального при різних режимах руху, таких як водіння в еко або спортивному режимі.
Ще одна представлена на конференції новинка - 8-швидкісна роботизована трансмісія з подвійним «мокрим» зчепленням Smart Stream (DCT). На відміну від звичайних автоматичних трансмісій, коробка передач з подвійним «мокрим» зчепленням забезпечує оптимальну реакцію на перемикання завдяки наявності восьми ступенів і високоефективної гідравлічній системі, яка водночас забезпечує високу швидкість розгону, так і відмінну економію палива.
До 2022 року Hyundai Motor Group має намір розробити абсолютно нову лінійку трансмісій Smart Stream, що складається з 10 бензинових двигунів, шести дизельних двигунів і шести коробок передач.
Ключова стратегія на 2025 рік
На конференції International Powertrain представники Hyundai Motor Group підкреслили, що двигуни внутрішнього згоряння будуть експлуатуватися на ринку до 2025 року, оскільки гібридні і електричні силові агрегати починають отримувати більш широке визнання. Тому Hyundai Motor Group має намір збільшити частку виробництва електричних і гібридних (в тому числі і моторів, що працюють на водневих паливних елементах) силових установок, які будуть випускатися разом з новими високоефективними двигунами внутрішнього згоряння Smart Stream.