Автомобіль з несправними вузлами аварійно небезпечний. Наприклад, занос під час повороту цілком може бути викликаний неякісною роботою підвіски автомобіля. Відомо, що зазвичай автомобіль не ламається за одну мить – несправності і знос деталей накопичуються поступово. Тому, щоб запобігти серйозним і непередбачуваним поломкам, існує послуга «Діагностика автомобіля на вібростенді».

Через що варто навідатись до СТО?

  • поява незвичайного шуму під автомобілем проїзд «лежачих поліцейських» та інших нерівностей супроводжується гучними звуками роботи підвіски після
  • проїзду перешкод автомобіль ще довго "розхитується"
  • прискорення та сповільнення руху авто супруводжується нерівномірним колиханням підвіски
  • неправильний нахил кузова при здійснення поворотного маневру
  • в повороті автомобіль має сильний нахил кузову
  • при проїзді прямої ділянки автомобіль намагається “поїхати в сторону”
  • проїзд нерівностей супруводжується віддачею в кермо, його важко повертати, або він відхиляється від нормального положення
  • швидке і нерівномірне зношування шин

Автомобіліст повиннен знати, що тільки спеціалізоване обладнання, що знаходиться на станції технічного обслуговування, здатне з високою точністю визначити зношені елементи підвески автомобіля.

Навіщо потрібна діагностика на вібростенді?

  • Перевірка відведення коліс. Вимірювання проводиться в метрах на кілометр шляху. Цей параметр показує, чи нормальне сходження і в який бік, а також наскільки сильно машину "веде".
  • Перевірка характеристик підвіски. Вимірюється ефективність роботи амортизаторів, коефіцієнт зчеплення коліс (для кожного) і ряд інших показників.

Також діагностика підвіски автомобіля на вібростенді дозволяє перевірити роботу наступних елементів:

  • сайлентблоків;
  • амортизаторів;
  • пружин;
  • важелів;
  • гальмівних колодок;
  • кульових опор

Ці деталі ходової частини приймають на себе значне навантаження при русі автомобіля. Іноді під час "розгойдування" автомобіля можуть бути чутні стуки, які не належать до звуків підвіски автомобіля. Стенд не зможе точно вказати причину їх появи, але стане індикатором наявності несправності і дасть старт подальшій перевірці авто.

 

  • Тестування гальмівної системи. За допомогою цього тесту можна визначити, наприклад, параметри опору і зробити висновки про підклинювання колодки. 

Розраховуються параметри гальмівної сили (питома і максимальна гальмівна сила, різниця між цими показниками з правого і лівого боку).  Під тестування під час діагностики потрапляють такі технічні вузли, як передня і задня вісь, гальмівна система під час парковки.

 

Для перших двох видаються такі дані:

  • овальність колеса,
  • опір розхитування,
  • гальмівне зусилля посилення, яке передіється на педаль гальма,
  • питома гальмівна сила

 

Здійснити діагностику Вашого автомобіля на вібростенді Ви можете у нашому сервісному центрі попередньо зателефонувавши за номером (067) 430 06 09 або надіславши онлайн заявку на сервіс